Sesja wzmacniająca

Kategoria: Joga w domu
Drukuj

Spis treści

Sesja wzmacniająca przewidziana jest na około 20 minut.

 

1. Przejście z Adho Mukha Svanasana (pies z głową w dole) do Urdva Mukha Svanasana (pies z głową w górze)

_MG_4411
urdvamukhasvanasana
_MG_4411
urdvamukhasvanasana
1/2 
start stop bwd fwd
  • Zrób Adho Mukha Svanasana (pies z głową w dole). Popraw pozycję, wyprostuj nogi, wydłuż plecy.
  • Z kolejnym wdechem zacznij robić Urdva Mukha Svanasana (pies z głową w górze) – zsynchronizuj ruch z oddechem, jak skończysz robić wydech pozycja też powinna być zrobiona całkowicie.
  • Jak skończysz robić wdech zacznij robić wydech i przechodź do Adho mukha svanasana – znowu postaraj się, żeby oddech był jak najdokładniej zsynchronizowany z ruchem, jak skończysz robić wydech Adho Mukha Svanasana powinna być pełną pozycją.
  • Wróć do punktu 2.
  • Wykonuj tą kombinację asan przez 3 minuty.

 Zobacz również pełną sesję jogi na wideo

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


Opublikowano: 5 lata 2 mies. ago przez lukasz #171
lukasz's Avatar
Cała sesja jest przewidziana na około 20 minut.
Czasów celowo nie pisałem, żeby każdy mógł rozłożyć go sobie pomiędzy asanami tak jak czuje.

Jak kilka razy przećwiczysz tą sesję to będziesz wiedzieć mniej więcej ile czasu jaką asanę robić :)
Opublikowano: 5 lata 2 mies. ago przez Monika #168
Monika's Avatar
jeśli przy asanie nie jest napisane jak dlugo należy ją wykonywać to ile wtedy trzeba?
Opublikowano: 5 lata 5 mies. ago przez alex #117
alex's Avatar
piszesz tak specjalnie dla kobiet które nie umieją rozróżniać stron? :D na zdjęciach schylasz się w prawo, nie widzę też by lewa stopa zmieniła położenie... :P
Opublikowano: 5 lata 6 mies. ago przez lukasz #102
lukasz's Avatar
Najprostszym sposobem jest dodanie do codziennego zestawu asan: Caturanga dandasana i utrzymać aż do pełnego zmęczenia rąk.
Opublikowano: 5 lata 6 mies. ago przez Anonim #99
Anonim's Avatar
ja mam pytanie odnosnie wzmocnienia rak co mam zrobic zeby je bardziej wzmocnic potrzebne mi sa do asan balansujacych
Opublikowano: 5 lata 6 mies. ago przez lukasz #97
lukasz's Avatar
Najlepiej odpocznij chwilę po tej asanie, która sprawia Ci najwięcej problemów. A jak nie masz czasu, to trochę skróć czas tej jednej asany ;)
Za tydzień albo dwa nie będziesz już musiała tego robić, jak będziesz ćwiczyć regularnie.
Opublikowano: 5 lata 6 mies. ago przez Marcela #96
Marcela's Avatar
Mam pytanie... czy lepiej jest dłuzej wykonywać jedną asanę ale wszystkich asan jednego dnia wykonać mniej czy też wykonać całą sesje ale skrócić czas wykonania jednej asany ? ( często jest tak że wykonam ze cztery asany z sesji wzmacniającej i czuje ze juz nie mam siły na następne)
Opublikowano: 5 lata 9 mies. ago przez lukasz #43
lukasz's Avatar
aa napisał:
Jak długo pozostawać w pozycji Utthita Parsvakonasana (pozycja wydłużonego trójkąta) ?

Generalnie to jak najdłużej. Chociaż akurat ten zestaw asan jest przewidziany na 20 minut, więc tak 1-3 minuty na stronę będzie ok
Opublikowano: 5 lata 9 mies. ago przez aa #42
aa's Avatar
Jak długo pozostawać w pozycji Utthita Parsvakonasana (pozycja wydłużonego trójkąta) ?